Μαντινάδες για τη μάνα

2014-01-31 20:36

Μαντινάδες αφιερωμένες σε όλες τις μανάδες

 


Μάνα και Μάνα, Μάνα μου, Μάνα και πάλι Μάνα,
αλλιώς πώς θέλεις να σε πω, που `σαι για μένα... Μάνα...
            (Νίκος Τζαγκαράκης)



Κ΄ είντα  δε θα `δινα ξανά να `μαι μωρό στην πάνα
και μόνο η αγάπη σου να μ` αγκαλιάζει μάνα !!!
            (Στέλλα Τσαϊνη)

 

Μια μάνα έχει ο κάθαείς και μια ζωή δική του,
κι είν' η ζωή του η μάνα του, κι η μάνα του ζωή του !!!            (Σπύρος Πανηγυράκης)


Καλόγνωμες αθιβολές, ευχές και παρακάλια,
τέθοια κεριά άφτεις μάνα μου, στου νου τα μανουάλια...
            (Νεκτάριος Λεουνάκης)

 

Στην αγκαλιά σου ''ΜΑΝΑ ΜΟΥ'' , μοιάζω , σαν το κοπέλι
που όσα χρόνια κι αν περνούν , την αρμηνιά σου θέλει
            (Αντώνης Περάκης)

 

Οι μάνες είναι δυο λογιώ,διαφέρουνε στον πόνο
άλλες πονούνε μια ζωή κι άλλες στη γέννα μόνο
            (Νίκος Κεφαλούκος)

 

Θάλασσα ήσουν κι έγινα σταγόνα στο πλευρό σου,
κι ας είπε ο πατέρας μου πως είμαι `γω ο γιός σου
            (Ανδρέας Στυλιανουδάκης)

 

Αν η ψυχή μου δεύτερη φορά μπορεί να ζήσει,
η ίδια μάνα θα `θελα να με ξαναγεννήσει
            (Πόπη Νικηφόρου)

 

Στον πόλεμο που μ` έφερες μάνα μου για να ζήσω,
ειν` η ευχή σου τ` άρματα που `χω να πολεμήσω
            (Βαγγέλης Ταξιδευτής)