Του Αγίου Βαλεντίνου

2014-02-23 02:45

 

 

Ποιά μέρα δε σ` αγάπησα, πες μου για δε θυμάμαι...
σ` εσένα χρειαζότανε...του Βαλεντίνου να `ναι

Νίκος Τζαγκαράκης

 

Όποιος 'νημένει μια φορά το χρόνο να γιορτάζει
δεν αγαπά αληθινά μόνο 'γαπά για χάζι
Γιώργης Γαρεφαλάκης

 

Πέρσι καρδιά μου γιόρταζες…θυμούμαι τέτοια μέρα
κι οφέτος με τσ' ανάμνησης εβρέθηκες την χέρα. ...

Γιώργος Γιατράκης

 

Είναι και κάποιες εορτές,του Βαλεντίνου ας πούμε,
τους χωρισμένους δυο φορές να μας στενοχωρούνε...

Γιώργος Σοφιάκης

 

Δε σε λογιάζω γι Άγιο γιατί  μοιράζεις πόνο
σ` εκείνους που δε τσ` αγαπούν μα αγαπάνε μόνο

Κωστής Κοκολαντωνάκης

 

Να 'θελα πέρνα ο έρωντας απ' την δική μου πόρτα
θελα του κάνω τη γιορτή κι οφέτος σαν και πρώτα
Μανώλης Κρητικόπουλος

 

Πολλή αγάπη δε χωρεί σε μιαν ημέρα μόνο,
κι εγώ βαστώ σου τόση-να, να 'χεις ούλο το χρόνο....
Κατερίνα Τζαγκαράκη

 

Πότε και πόσο θ` αγαπώ, μόνο εγώ τ` ορίζω
γι` αυτό Αγίους ψεύτικους, του έρωτα δε γνωρίζω
Γιώργος Σκαρπαθιωτάκης

 

Εγώ μ' αγάπη την καρδιά, ολοχρονίς τη ντύνω...
και δεν αλλάζει τίποτα,  στον Άγιο Βαλεντίνο...!!!

Νίκη Βροντορινάκη

 

Για ´δες πως καταντήσανε τα σ´ αγαπώ να γίνου…
να μη μιλούμε σήμερο τ´ Αγίου Βαλεντίνου

Θεόφιλος Χριστουλάκης

 

Τάμα θα κάμω σ` εκκλησιά , ευτυχισμένη να 'σαι
γι' αυτό και 'συ αγάπα με , κι' όποτες  με θυμάσαι

Αντώνης Περάκης

 

Δε μ-πίστευγα ποτέ ποθές μα 'ρθε στιγμή ,φαντάσου
πού και Θεός και Άγιος μου ,γίνηκ' ο Έρωντας σου...

Απόστολος Καραπιδάκης

 

Αυτό τον ξένο Άγιο…εμείς δεν τον ξεχνούμε,
μα δεν τον περιμένουμε και για ν` αγαπηθούμε

Βούλα Χανιωτάκη – Μπαστάκη

 

Κείνοι π` αγάπη αληθινή μες την καρδιά κρατούνε,
μέρα σαν τη σημερινή τηνε περιγελούνε
Μάρω Γεωργιλαδάκη