Χριστουγεννιάτικες Μαντινάδες

2013-12-29 14:52
Μαντινάδες των Χριστουγέννων
 
Οι μαντινάδες των Χριστουγέννων δεν είναι ποτέ όμοιες. Άλλες είναι αισιόδοξες και άλλες όχι.Με αφορμή τη γέννηση του Χριστού εξωτερικεύονται τα πιο έντονα συναισθήματα που έχει κανείς οπότε η πολυφωνία είναι φανερή.

Είπαν για τα Χριστούγεννα:
 
 

Σκέψου σπηλιά χωρίς Χριστό και μάγους δίχως δώρα,
να νιώσεις το ξεγύμνωμα που `χει η καρδιά μου τώρα

Σπύρος Πανηγυράκης

 

Μονάχος τα Χριστούγεννα σήμερα θα γιορτάσω…
χρόνια πολλά μας μοναξιά, κάτσε να σε κεράσω

Βαγγέλης Ταξιδευτής

 

Χριστούγεννα κι η σκέψη μου στην πόρτα σου `ναι πάλι,
πρόσεξε μην τση πεις κι εσύ «φύγε μας τα `παν άλλοι»

Βαγγέλης Λιγκουνάκης

 

Πάλι με φώτα και δεντρά στολίστηκαν οι τόποι…
σάικα πως Χριστούγεννα θαν έχουν οι αθρώποι

Μανώλης Κρητικόπουλος

 

Πρωτού Χριστουγεννιάτικο παράπονο με πιάσει,
μέσα μου λέω «ασ`τηνε…μέρα `ναι, θα περάσει»

Βούλα Χανιωτάκη – Μπαστάκη

 

Βλέπεις τσι μέρες τω γιορτώ και δυστυχία τόση...
όσες  χαρές μασε χρωστά ο Θιος... ας μας τσι δώσει

Νίκος Τζαγκαράκης

 

Σήμερο κάνω μιαν ευχή, στο άστρο που δε σβήνει,
χαρές κι υγεία ο Χριστός, στο σπίτι σας να δίνει

Γιώργος Πρωτοπαπαδάκης

 

Δώστε τα χέρια ο γεις τ` αλλού τη νύχτα τη μεγάλη,
με του Χριστού τη γέννηση, αγάπη να προβάλει

Μάρω Γεωργιλαδάκη

 

Με τ' Άστρο τση Γεννήσεως...στη Λάμψη σε συγκρίνω
και μια ζωή προσκυνητής...στη Χάρη σου να γίνω

Νεκτάριος Σκουλάς

 

Χριστούγεννα σιμώνουνε και μ' είντα να στολίσω
τσ' αγάπης το ξερό δεντρί που μου 'φηκες οπίσω

Απόστολος Καραπιδάκης

 

Κλειστή θα χω την  πόρτα μου οφέτος κι ας χτυπούνε…
λείπεις οπότε κάλαντα καλλιά `χω μην μου πούνε

Γιώργος Γιατράκης

 

Ποτέ δεν είπα κάλαντα... ούτε μικιό κοπέλι...
αφού η μοίρα βάσανα να τραγουδάω θέλει...

Γιώργος Σοφιάκης

 

Όσες φορές κι αν γεννηθείς, κι αν σταυρωθείς Χριστέ μου,
δε `λάσει ο κόσμος τούτοσές καθόλου φαίνεταί μου

Θεόφιλος Χριστουλάκης

 

 

 

 

 
 
 

 

Yuta Shoes

 
Yuta Shoes Yuta Shoes Yuta Shoes

 

 

Ελληνικά χειροποίητα 
Vegan και Eco Friendly παπούτσια.
Δείτα τα εδώ