Όνειρα, σταυρός, Γολγοθάς...

2013-10-10 21:42

 

Κάθε χαμένου  ονείρου μου ένα σταυρό να κάνω,
δε θ` απομείνει  ασταύρωτο ξύλο στο κόσμο απάνω
(Γιώργος Κοζύρης)

 

Δεν εθυμούμαι όνειρο να'χω τη νύχτα χτίσει
και τ' άγγιγμα τση ταχινής όρθιο να τ' αφήσει
(Κωστής Βασιλάκης)

 

Σήκωσα στη ζωή αυτή χίλιους σταυρούς με θάρρος
και σένα σου 'πεσε πολύ τσ' αγάπης μας το βάρος
(Ηλιάννα Λυκούδη)

 

Χαθήκανε τα όνειρα που  ΄χαμ΄οι δυό μας πλάσει,
κι εδά τη μπόθω απ΄το πρωί τη μέρα να περάσει
(Γιάννης Δακανάλης   Στρατηγός)

 

Τ` όνειρο που θα σε βαστά ΄πο σπέρας ανημένω
κι ας ξέρω πως την ταχινή θα μ΄έχει προδωμένο
(Ανδρέας Στυλιανουδάκης)

 

Πο `κεια  που πέρας΄ η καρδιά κοντά σου για να φτάσει,
σε κάθε όνειρο νεκρό θα στέσω εικονοστάσι
(Βούλα Χανιωτάκη-Μπαστάκη)

 

Όσα χαμένα όνειρα... τόσες κι οι προσευχές μου
μα ούτε μια δε σ' έφερε κι έμεινες να 'σαι ''χθες'' μου
( Γιώργος Σοφιάκης )

 

Όνειρα έπλαθα πολλά για 'μένα και για 'σένα 
και δα θωρώ τα βιόλα μου όλα ντως σταυρωμένα
(Κωστής Βασιλάκης)

 

Δε φτάνει ο ξύλινος σταυρός στου ονείρου μου τον πόνο,
και τάχτηκα στη μνήμη ντου τα χέρια να σταυρώνω...
(Νίκος Τζαγκαράκης)

 

Νεκροταφείο έσαξα, σ΄ όνειρα που ΄χα κάμει,
μαυροντυμένη μου ζωή, πήγες κι εσύ χαράμι
(Μάρω Γεωργιλαδάκη)

 

Στον τάφο των ονείρων μου, στην πλάκα θα σκαλίσω...
εκείνη που τα σκότωσε, να μην τη λησμονήσω
(Γιώργης Γαρεφαλάκης)

 

Νεκροταφείο τση χαράς το σπίτι μου έχω κάμει
κι από την πόρτα μου γροικάς τη λιβανιά που βγάνει
(Στέλλα Τσαΐνη)

 

Είχα ένα μνήμα πεθυμιές και γέμησε ως απάνω…
τάφους κοντό γή όνειρα,δεν πρέπει μπλιο να κάνω
(Ανδρέας  Στυλιανουδάκης)

 

Δάκρυα, πόνος, στεναγμός η αγάπη μας εχάθει...
κι είν' ο σεβντάς απού περνώ σαν Του Χριστού Τα Πάθη
(Κωστής Βασιλάκης)

 

Το όνειρό μας σε Σταυρό, ζητάς να το κρεμάσω,
στο Γολγοθά τση μοναξιάς, ψηλά να τ' ανεβάσω...
(Γιώργος  Πρωτοπαπαδάκης)

 

Πρίχου να βγω στο Γολγοθά θα μπέψω τον καημό μου
να βρει ένα τόπο αδειανό, να στήσω το Σταυρό μου
(Στέλλα Τσαΐνη)

 

Δύο ταβλιά κι ένα καρφί στη μέση καρφωμένο,
τ` όνειρο της αγάπης μας βαστούνε σταυρωμένο
(Βαγγέλης  Ταξιδευτής)

 

Στο Γολγοθά τς̍ αγάπης σου θα βγω κι ας το γνωρίζω,
πως θα τα βάλεις στο σταυρό τα όνειρα που χτίζω
(Γιάννης Δακανάλης   Στρατηγός)

 

Εγώ  σεβντά μου περπατώ στο Γολγοθά σου ακόμη
κι ας είναι ομπρός μου ανοιχτοί χίλιοι καινούργιοι δρόμοι
(Άννα Κουτσαφτάκη)

 

Για το  Σταυρό που κουβαλώ   παράπονο δεν κάνω…
έμαθα και  γονατιστό ς το Γολγοθά να βγάνω
(Γιώργης Γαρεφαλάκης)

 

Ποιος σου πε πως φοβήθηκα του Γολγοθά το δρόμο,
ή πως με κούρασε ο Σταυρός που μου βαλες  στον ώμο…
(Άννα Κουτσαφτάκη)

 

Μαζί- μαζί το Γολγοθά να βγούμε γιασεμί μου,
κι ας σταυρωθώ μονάχα εγώ…χαλάλι σου η ζωή μου
(Γιώργης  Γαρεφαλάκης)

 

Στση ζήσης μου τον Γολγοθά συχνά πυκνά πηγαίνω
κι έχω ένα(ν) ξύλινο Σταυρό , ''εικονικό'' και βγαίνω
(Αντώνης Περάκης)

 

Ποια  ΄ναι Χριστέ τα πάθη σου, ποιοι  ΄ναι κοντό οι πόνοι,
που μια βδομάδα βάσταξαν κι εμένα πάνε χρόνοι
(Γιάννης Δακανάλης   Στρατηγός)

 

Ένα καρφί περίσσεψε απ` του Χριστού τα πάθη,
επήρες το και το  ̍μπηξες  μεσ` της καρδιάς τα βάθη
(Στέλλα Τσαΐνη)

 

Δεν  αλαφρώνει ο Σταυρός  όσο περνούνε οι  χρόνοι
μόνο βαραίνει και  καρφιά εγίνανε οι πόνοι
(Γιώργης Γαρεφαλάκης)

 

Περιφορά στον Γολγοθά , θα κάμω τ' όνειρό μας
να προσκυνούνε οι άπιστοι ' πο κάτω απ' Τον Σταυρό μας
(Αντώνης Περάκης)

 

Σαν τη βδομάδα των παθών έχει η ζωή μου πόνο
και να σκεφτείς…στα μεσακά του Γολγοθά είμαι μόνο…
(Γιάννης Δακανάλης   Στρατηγός)

 

Μοιάζουν πολύ του Γολγοθά τσ' αγάπης σου οι δρόμοι...
και τ' ''όχι'' σου ένας σταυρός που κουβαλούν οι ώμοι...
( Γιώργος Σοφιάκης )

 

Στο δρόμο για το Γολγοθά καλλιά ´ναι να ´ναι δύο
ετσά θα φαίνετ´ ο Σταυρός πιο ελαφρύ φορτίο...

(Γιώργος Μανθαιάκης)

 

Δυό 'ν' οι Σταυροί στο Γολγοθά,φέτος ο τρίτος λείπει
γιατί 'ρθε και τον ήστεσε όξω από το σπίτι..

(Απόστολος Καραπιδάκης)

 

Φύγανε απού τα βάστουνα και γιασεμιά και κρίνα,
κι έχω σταυρό και Γολγοθά και πάθη...Οκτώβρη μήνα....
(Νίκος Τζαγκαράκης)